Thursday, October 29, 2009

惨了!棒棒堂又来了!

怎么办?!!
考试就快到了!还有5天 ...
还有5天,就考第一课了。

我在干什么呢?
到现在还不睡,还有闲情逸志在这写网志。
大家应该认为我在抱着佛脚,埋头苦读了吧?
错了!
我也很想专心读那些该死的笔记。
但好死不死的竟然让我发现个秘密!

竟然无意中上到了我最爱的网站~~youtube!
在usmkk竟然可以上到被禁止多时的 youtube 耶!
应该很兴奋咯。
但在这时候应该不是件好事吧 。

今天终于抵挡不住诱惑了。
看了Lollipop到黑涩棒棒堂当嘉宾的那集后,
就完完全全的陷入底迪美眉们的搞笑魔力里。
不断地搜索新节目的有关片段后,开始慢慢地投入了。

有谁能救救我啊?
我停不了啦!
棒棒堂真是害惨我咯!

4 comments:

  1. Waa...is that..is that Kean Hwa speaking? So geng..I can't even type Cantonese. Ahaha.
    Btw Hui Xian, I trust that you know how to use your time. We need appropriate entertainment too sometimes:)

    ReplyDelete
  2. 哇,你好劲喔。
    第一次遇到槟城人识讲广东话,仲识打广东字,真是好犀利咯!
    我都知他地唔会甘好死既啦,但我真是控制唔到自己咯。
    我净系要棒棒堂,唔要肥佬啊!

    ReplyDelete
  3. haha.. u r my roommate so Cantonese shud be better de. i hope i can control myself 4 nt having too much entertainment at tis time. haiz..

    ReplyDelete
  4. Star: Ahahah. Ok. Will spend time reading it carefully once finish the finals.

    WH: I can type Cantonese in Romans (ABC) but not in Chinese la. Ask Tze Jie to keep an eye on you so you won't go beyond the limit la :)

    oh btw, you are tagged Wai Hun! Check out my blog and you'll know why:)

    ReplyDelete